Gwarancja Satysfakcji
Jeśli produkt przetestowany w terenie nie spełni Twoich oczekiwań, wymień go w ramach programu:
GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI
- KUP produkt.
- SPRAWDŹ w rzeczywistych warunkach.
- WYMIEŃ jeżeli nie spełnia Twoich oczekiwań.
Jesteśmy pewni naszej obsługi i oferty dlatego na produkty kupione w naszym sklepie dostają państwo Gwarancję Satysfakcji. Oznacza to, że jeżeli podczas zakupu nie jesteś do końca przekonany czy parametry techniczne sprzętu odpowiadają twoim wymaganiom, możesz po weryfikacji w terenie, w rzeczywistych warunkach, wymienić produkt na inny.
Gwarancją objęty jest sprzęt turystyczny oraz odzież (dotyczy również produktów przecenionych) sprzedawana w stacjonarnych sklepach Tuttu i sklepie internetowym tuttu.pl
Regulamin "GWARANCJI 100% SATYSFAKCJI”:
- Organizatorem „Gwarancji 100% satysfakcji” jest firma SZANTI, właściciel Sklepów Turystycznych tuttu.pl.
- Obowiązuje bezterminowo.
- „Gwarancją 100% Satysfakcji” objęty jest sprzęt turystyczny oraz odzież (dotyczy również produktów przecenionych) sprzedawana w stacjonarnych sklepach Tuttu i w sklepie internetowym tuttu.pl, taki jak:
- namioty,
- śpiwory,
- plecaki,
- maty i karimaty,
- sprzęt campingowy,
- odzież,
- inne – niewyłączone z „Gwarancji 100 Satysfakcji” – nie będące dobrami zużywalnymi, osobistymi lub obuwiem.
Wyłączone z "GWARANCJI 100% SATYSFAKCJI” są:
- buty, sandały, buty narciarskie, wiązania narciarskie,
- produkty spożywcze, produkty podlegające zużyciu (np. gaz, impregnaty, repelenty, kosmetyki, sznurowadła, wkładki), butelki i bukłaki na wodę,
- artykuły podlegające personalizacji, czyli takie które są zmieniane w trakcie montażu jak np. narty lub sprzęt sprowadzany na specjalne zamówienie,
- sprzęt wspinaczkowy (cała kategoria Wspinaczka - artykuły będące osobistym zabezpieczeniem).
Warunki wymiany:
- Wymiana może zostać dokonana w ciągu miesiąca (30 dni) od daty zakupu.
- Przy wymianie obowiązkowe jest okazanie paragonu zakupu lub faktury.
- Wymianie podlega czysty produkt bez mechanicznych uszkodzeń, powstałych z winy użytkownika.
- W ramach „Gwarancji 100% satysfakcji” możliwa jest jednorazowa wymiana produktu na inny, z tej samej grupy produktowej (np. namiot na inny namiot). Wymieniony przedmiot musi być w tej samej cenie lub droższy niż produkt zakupiony pierwotnie. Dopuszcza się wymianę na tańszy produkt, ale w tym przypadku klient zobowiązany jest dobrać inne produkty, by kwota na paragonie zgadzała się z kwotą wydaną na wymieniany produkt. W przypadku wyboru droższego produktu, klient dokonuje dopłaty.
- Koszt odesłania artykułu do wymiany ponosi klient, koszt przesłania nowego sprzętu turystycznego o wartości powyżej 199 zł pokrywa SZANTI (regulamin sklepu).
- Do zwracanego produktu nabywca powinien dołączyć własnoręczny opis przyczyn braku satysfakcji z produktu.
Formularz wymiany Gwarancja Satysfakcji>>> doc
Formularz wymiany Gwarancja Satysfakcji>>> PDF
Postanowienia końcowe:
- Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji bądź odwołania „Gwarancji 100% satysfakcji”.
- W jej ramach możliwa jest jednorazowa wymiana produktu.
Oświadczenia Organizatora:
Organizator oświadcza, że sprzęt turystyczny zwrócony w ramach „Gwarancji 100% satysfakcji” zostanie oznaczony jako artykuł używany i nie będzie sprzedawany w zwyczajnym procesie sprzedaży.