Wycofanie zestawu Ferratowego Ocun Captur!
Firma Ocun wzywa swoich klientów do wycofania lonż CAPTUR do Via Ferrat. Wezwanie dotyczy modelu oznaczonego numerem partii: 04395
Produkty objęte procedurą
W sprzedaży również jako część pakietów specjalnych:
Via Ferrata Captur – 04395
Via Ferrata Bodyguard Pail Set – 02736
Via Ferrata Webee Set – 02992
Via Ferrata Webee Pail Set – 03232
Via Ferrata Twist Set – 04343
Via Ferrata Twist Pail Set – 04344
Via Ferrata Webee + Chest Set – 04602
Via Ferrata Webee + Chest Pail Set – 04603
Produkty objęte wycofaniem mają datę produkcji 1.04.2020 – 31.12.2021 i następujące numery partii produkcyjnej:
2001416xx
2001418xx
2005624xx
2002681xx
2002918xx
2002919xx
2006842xx
2006843xx
2101892xx
2101893xx
2101894xx
Produkty, które nie są wycofywane mają datę produkcji do 31.03.2020 i po 1.01.2022 i numery produkcyjne wszystkie oprócz tych wymienionych wyżej.
Wycofaniu nie podlegają także wszystkie produkty oznaczone symbolem C9 nawet jeśli są wymienione w zestawieniu powyżej. Produkty te zostały już przenalizowane i są bezpieczne w użyciu. Symbol C9 można znaleźć na metce znajdującej się na elastycznych paskach zestawu ferratowego lub na etykiecie na opakowaniu, tak samo jak numer partii produkcyjnej.
Jak zwrócić produkt?
1. Wypełnij formularz wycofania (recall form): formularz.pdf
2. Podaj adres, numer telefonu i adres e-mail
3. Produkt wraz z formularzem wyślij na adres: kontakt do dystrybutora
4. Ewentualnie zapakuj produkt, dołącz formularz i wyślij na adres:
Jeśli wysyłasz z Niemiec: Mailbox.com, RP Climbing-ID3694, Dresdner Straße, 02763 Zittau, Deutschland
Jeśli wysyłasz z innych krajów UE: RP Climbing s.r.o., Hrnčířská 1557, 295 01 Mnichovo Hradiště
5. Jeśli jesteś poza UE, skorzystaj wyłącznie z opcji wymienionych w punkcie 3
6. Po otrzymaniu produktu do magazynu dystrybutora zostanie przeprowadzimy analiza funkcjonalności produktu. Na podstawie profesjonalnej oceny zostanie odesłany produkt lub wymieniony na nowy
7. W przypadku zakupu produktu w specjalnym zestawie wraz z szelkami lub kaskiem prosimy o przesłanie osobno wyłącznie kompletu ferratowego.
8. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z obsługa klienta. recall@ocun.com (+420 326 211 716)